2014. június 25., szerda

3. Ébresztés és új ötlet

3.  Ébresztés és új ötlet


Augusztus 20.






        A mai reggelem nem kezdődött túl jól... Kezdjük ott, hogy 6 óra van. Reggel! Hajnal!!!! Becca úgy döntött elkezd futni vagy nem tom, de azt a szót, hogy diszkréció azt, nem ismeri az tuti! 5-kor csörög az ébresztője, ezzel még nincs is baj. Felkapcsolja a villanyt -nem az olvasó villanyát hanem ami megvilágítja az egész szobát- mert elég sötét volt. Aztán elkezdi üvöltetni a telefonján a zenéit. Oké már befúrtam a fejem a a párnába (aminek hála alig kaptam levegőt) ez védett a fénytől, de most kerítsek egy másik párnát hogy a fülemre szorítsam?! Feküdtem szótlanul. Becca szép ráérősen öltözött. Kiment gondolom a fürdőbe, de a villanyt úgyhagyta, persze mert senki sem szeretne elaludni ugye? Nem valami jó az időérzékem főleg amikor az ágyban szenvedek de saccolva 5 perc lehetett és visszajött az üvöltő telefonjával. Fogalmam sincs mit csinálhatott de egy ideig csinálta... Aztán elkezdett bemelegíteni ezt is onnan tudom, hogy egyenletes dobogást hallottam ami megfelelt a helyben futásnak. Na itt már tudtam, hogy nem fogok vissza aludni. Még kb. 5 perc után úgy döntött indul. Becsapta az ajtót lámpa maradt. Nem soká vissza is jött szinte kitépte az ajtót. Elment valamiért aztán ajtó becsap. Ilynekor kérdezem azt: LÁMPA??? Na mindegy. Túltettem magam rajta tudtam, hogy egy óra fény, zajongás kiverte az álmot a szememből ezért nem henyéltem, felkeltem és most írok. Tudom, megfogadtam, hogy csak a nap végén írok összesítést de, kezdő vagyok oké?! Meg persze unatkozom... De mindjárt előveszem a Gyűrűk ura'-t és olvasom. Most két kérdés is felmerülhet benned gondolom. Egyik: 3080-at írunk hol vannak az új könyvek? Öhm. Hát nemrég visszahozták a divatba a Gyűrűk ura'-t, ezért most „menő”, és elég sokat fejlődött vissza a társadalom, ezért nincsenek új (legalábbis színvonalas) könyvek/zenék/filmek.. Második: Mit keres egy lánynál a Gyűrűk ura, hiszen ez egy sci-fi?! Hát ez Elláé volt. Hayley kipaterolta a cuccait két nap után, hogy nem jött és én álltam hozzá a legközelebb ezért nálam vannak egy dobozban a ruhái, könyvei képei stb. Mindent ami a kezem közé kerül azt kiolvasom, mivel az a tudat, hogy nem lesznek olyan jó könyvek mint:

Daniel Keyes-től a Virágot Argennonak,
Dickens-től a Twist Oliver, Az élet csatája, A kísértet-látó ember, Szép remények,
Stieg Larsson A tetolvált lány,
J. D. Salinger Zabhegyező-je,
Leiner Laura felejthetetlen tinikönyvei
vagy a közismert Harry Potter...




Három Gyűrű ragyogjon a tünde-király kezén,
Hét a nemes törpök jussa, kiknek háza cifra kő,
Kilencet halandó ember ujján csillantson a fény,
Egyet hordjon a Sötét Úr, szolganyájat terelő,
Mordor éjfekete földjén, sűrű árnyak mezején,
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrűr kegyetlen,
Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen,
Mordor éjfekete földjén, sűrű árnyak mezején.”

Ez áll az első oldalon. Hú de izgi! Megyek is olvasni.

* * *

Kilenc óra. Hú jól eltelt az idő... Még most is olvasnék ha nem zavart volna meg Becca kiabálása miszerint: „Kész a hurka megsült a macska”. Öö... oké. Ez azt jelentette, hogy hozott kaját. Csúcs.
Felálltam, és láttam, hogy pizsiben vagyok. Remek pedig már nagyon éhes vagyok. De végiggondolva a többiek még csak most ébredeznek szóval nem maradok le. Nálunk farkas törvények uralkodnak ha mész talán kapsz ha nem, akkor így jártál. Kész! Lementem, már Gwen, (halálfejes pizsiben) Tom és Becca lent volt és halottam ahogy nyílik Shane szobájának ajtaja. Ledobtam magam a szokásos helyemre és néztem mi a mai menü. Amint megláttam a McDonald's feliratot meglepődtem. Tegnap Becca azon sírt, hogy túl sok a szénhidrát a kínaiban hát akkor ez a szénhidrát paradicsom... Kérdően néztünk rá, ő meg vállrándítással nyugtázta, hogy ez komoly, és ő is ezt fogja enni. Jesse és Holly battyogott le és lehuppantak.

-Miért nem csináltok házi kosztot? Már unom ezeket a sz*r kajákat...-fintorodik el Jesse

-Ja! Asszony ide egy rántottát, málnás palacsintával!- Ez Gwen-nek szólt szeretettel címezve Tom-tól.

-Na ide figyelj...-emeli fel a hangját Gwen- engem te ne merj asszonynak hívni!

-Miért szerintem cuki. - Vigyorog Holly

- Ne hisztizzetek már! Így is fáj a fejem.- Szólt bele Hayley

-Oké, de biztos nem egyedül! Ti beszerzitek az anyagot én kinézek egy receptet, és Becca Ali baba és Holly cica segít.- Gúnyolódik a zöld hajú.

-Azt lesheted!- Csattant fel Becca.-Persze lisztbe tojásba nyúlkálok, és még lehet, hogy össze is kentek amilyen bénák vagytok.- Teszi keresztbe a karját ás emeli fel a nóziját Bec.

-Jó akkor csak Alice és Holly.-Egyezik bele habozva Gwen mert tudja, hogy reggel nem éri meg Becca hisztizését hallgatni.

- Ok. Ma elmegyünk Tom-mal beszerző útra, addig firkantsátok össze mi kell. -Szuper és engem ki kérdez? Senki...
Gyorsan megkajáltunk aztán mindenki ment a maga dolgára. Én olvastam. Hát igen kb. ennyi volt a mai nap. Ja igen holnap kelhetek korán és palacsintát készítünk. Hát ez vicces lesz...



2 megjegyzés: