2014. július 3., csütörtök

4.

4. Sütés és „aki keres az talál”


Augusztus 21.









  21-e van. A főzésről annyit, hogy Holly kezdte, és csak ötöt égetett oda aztán Gwen kicsavarta a kezéből. Ő csinált egyet, kettő kuka. Aztán én. Négy kuka kettő jó. Hurrá! Élvezetes volt az egész és közben az üvöltözés (Gwen), és röhögés (a fiúk). 
  Ezt nem lehet ilyen gyorsan lerázni. Még csak most kezdtem van vagy 100 oldal minek spórolom a lapokat?! Tehát, emlékeztek Becca közölte, hogy túlzottan félti a műkörmös kacsóját ezért nem fog segíteni. Ezt ő úgy értette, hogy nem fog a kajához nyúlni csak ha enni kell és nem fog pakolni/mosogatni utána. Reggel kereken 6 órakor felkeltett mindhármónkat és közölté, hogy sok a dolog... már akinek. Közölte (legalábbis velem), hogy van 3 percem felöltözni nekem nem kell több mert mindig „csak felkapok valami ronda rongyot és fésülködni, tusolni úgy sem szoktam”. Felvettem a világos zöld kötött pulcsim alá egy sima szürke pólót, egy csőnadrágot és a papucsom. Felcopfoztam a hajam (amit előtte megfésültem) és lementem. Még csak én voltam ott, de az emeletről hallottam, ahogy Becca kiabál gondolom Holly-van, Gwen-nel nem nagyon mer szórakozni. Nemsoká lejött Holly nyomában Becca aki még mindig kézzel-lábbal mutogatva magyaráz felemelt hangon. Holly csak morog az orra alatt, de azért nem szól be durván mivel ő a legfiatalabb, az „újonc”. Becca magyarázott arról, hogy milyen fontos korán kezdeni teendőinket főleg ha ilyen bénák az illetők mint mi biztos bénázunk vagy egy órát szóval talán készenleszünk kilenc órára ezért kezdjünk hozzá, majd jön a „lustaság”. De amikor már fél órája vártunk rá fel akart küldeni engem azzal, hogy küldjem le mert neki „dolga van”. Ja tudod mikor! Persze nem hagytam magam -ezért még kapni fogok- és felküldte Holly-t aki kevésbé tudott ellenkezni. Felment szép komótosan aztán hallotuk amint Gwen elkezdett ordibálni pl.: Mit képzelsz magadról te tapló? Húzzál lefele most, te nyomorék! Tudod mikor kelek fel 7 órakor!! valami ilyesmiket vágott hozzá Holly-hoz. Elővettük a hozzávalókat (liszt, tej, tojás, só, cukor és olaj a sütéshez) mire kipakoltunk addigra megjött Gwen is. Ennyit erről. Nemsoká suli, legalább nem fogok unatkozni. 

                  A Gyűrűk urá-val jól haladok mert tengernyi a szabadidőm. Ma kellet volna elmenni délután a könyvekért. Gondoltam akkor szerzek majd magamnak füzeteket is... A többiek nem mentek mert „minek” ? Nagyon nem akartam menni, mindig olyan stresszes. Utálom. Tehát inkább körülnéztem hátha találok valamit. Körülnéztem Ella cuccaiban is. Találtam füzetet, tolltartót és még pár hasznos holmit. A ruhái egy szatyorban voltak. Gondoltam ideje lenne beújítani Ella úgy sem bánná... A legalján egy vastag pulcsiba csomagolva találtam egy vaskos füzetet. Kinyitottam és az ő naplója volt. Elég késő van de még mindig csak a borítón lévő nevet láttam:



    "Ella (TITKOS) Naplója! <3 belépés korlátozva: RÁM!

Kicsordul egy, két könnycseppem. Nagyon hiányzik! Nem néztem még bele. Több okom is van miért nem tettem. 1.: Rá van írva, hogy titkos! 2.: Én sem örülnék ha akárki beleolvasna a naplómba. 3.: Vissza fog jönni! Tudom. 4.: Nem merek... mi van ha az van benne, hogy megölte magát? De akkor maradjon csak inkább egy rejtély? Holnap majd belenézek! De most megyek. Ehhez össze kell szednem magam!


2 megjegyzés: