2014. július 11., péntek

5. rész

5. rész  Az új srác

Augusztus 22.

Este nyolc óra van - sikerült betartani az ígéretem miszerint csak este írok, bár elég nehéz volt mert nagyon unatkozom. Ma Hayley ment beszerző körútra. Neki nem volt kedve az odaégett palacsintához ezért kész ételeket hozott. De nem csak salátát hozott. Mikor reggel megjött volt vele egy fiú akin teljesen lesütött, hogy bele van zúgva Hayley-be. Aztán kiderült, hogy Hay kihasználta és Luke - ez a srác neve – szerzett kaját a csapatunknak. Szegény Luke azt hitte viszonzottak az érzései, de amikor este odaült Hayley mellé és megpróbálta megölelni „barátnője” kikelt magából.

-Mit fogdosol te tapló? - Üvöltötte a srác képébe mire Luke nagyon meglepődött és felpattant.

-Igen neked beszélek te fogyatékos! Komolyan azt gondoltad van esélyed?!- Az érzéketlen fiúk elkezdtek röhögni - Csak azért kellettél, hogy szerezz kaját. Idióta! - nevette el magát Hay.

A fiú megfordul és kisietett az ajtón. Sajnáltam szegényt ezért magamba tömtem az utolsó falat zöldséget és utána mentem. Ő ott ült lépcsőn ahogyan én is szoktam. Azt hittem elmegy, de nem tette. Csak leült és próbálta értelmezni a hallottakat. Odasétáltam hozzá és leültem mellé. Egy jó darabig csak így ültünk és néztük amint kezd besötétedni az ég, és az utca lámpái megvilágítják a sötétbe borult tájat. Majd megszólalt megtörve a csendet.

- Olyan idióta vagyok...

- Nem, nem vagy az! - megint csak ültünk, és néztünk ki a fejünkből – De miért nem mentél el? Mármint...
    - Semmi baj. Csak olyan vagyok mint ti. Se családom se barátom. Azt hittem ez meg fog változni. Azt hittem lesz otthonom. Egyszerű, a válaszom az, hogy nem volt sehová mennem.
-Sajnálom. De tudod mi lenne jó?

-Mi?

- Az ha most bejönnél és csatlakoznál hozzánk! Nagyon menő lenne, ha lenne hozzá bátorságod, mintha nem is törődnél azzal ami történt!

- Igazad van! De szerinted bevesznek?

-Naná! Segítek is neked. - ajánlottam segítségem – Aludhatsz a kanapén, vagy van egy pár matracunk is.- mosolyogtam rá biztatóan. - Csak valószínűleg fel kell ajánlanod. Hogy egy hétig te mész kajáért meg takarítasz... Hogy lássák jó csapattag lennél. Mindenben segítek csak kérlek arra ne kérj, hogy lopjak! Az éppen elég amikor nekem kell.

- Nagyon köszönöm. Várj! Még a nevedet sem tudom.- Mosolyodott rám.


-Igazad van! Alice vagyok, te meg Luke ugye?

- Igen. - mosolyodott el.

-Na, gyere ideje bemenni!

Kinyitottam az ajtót és bementünk én elöl ő egy kicsit mögöttem lépkedett. Beértünk a konyhába és mindenki ránknézett.

-Helló! Tehát szeretnék egy ajánlatot tenni- kezdtem amit egy páran grimasszal fogadtak voltak aki meg kíváncsian pislogtak.- Azt szeretném ha Luke bekerülne a bandába! Haszon tagja lesz. Aludhat az én szobámban vagy a kanapén.

- Júúújj, nyomi szerelmes lett.- vihogott Gwen.

- Pofa be Gwen! - mordulr rá Shane – Hallgatunk – fordult felém.

- Köszönöm! Szóval... Szavazunk? -halkult el a hangom. Hayley egy morgással nyugtázott.

- Rendben szavazzuk meg! Mindenki elmondja mit gondol. - Segített ki Shane

- Oké ti beszari nyuszik! Na kölök! - kezdte Jessie felénk fordulva. - Vegyük bé! Egy-két hétig hoz kaját, csicskáztatjuk, takarít... mit árthat? Vegyük bé!

- Oksi! Nekem szimpiiii – pislogott nagyokat Becca Luke-ra.

-Őőő... Köszi – Pirult el Luke.

-Szerintem is. Mit árt ha többen vagyunk? - Szólt Shane.

-Tőlem...- Nyomkodta tovább a telefonját Gwen.

-Neem! Nem vehetjük be!- emelte fel a hangját Hayley egy kicsit hisztérikusan.- Biztos bosszút forralnak! - Nézett rám megsemmisítő tekintettel egy csepp őrülettel.

-Micsoda? Dehogy is! Teljesen beléd van zúgva! Nem tdna ártani neked! - szálltam vitába.

-Jogászolva! - röhögött Jessie

-Nekem 8! - motyogott Holly anélkül, hogy felnézett volna. Maga elé bámult és csöndben volt. Ez elég szokatlan tőle mivel ő állandóan vihog meg hülyül és nem bírja befogni a száját.

-Akkor üdv a klubban!- állt fel Tom, hogy kezet fogjon vele. Luke nyújtotta a kezét de mielőtt megszorítottak volna egymás kezét Tom elkapta és leköpte a kezét, majd nyálasan tartotta oda. Fürkészve nézte Luke-ot, hogy mi a reakciója. Az új felpártolt srác habozott egy kicsit majd belecsapott.

- Jól van kölyök! Szimpi vagy! - röhögött és ezzel Luke megpecsételte az állapotát. Nem csak egy szolga lesz, hanem a haverjuk lett egy mozdulattal.

-Jól van akkor itt a kanapé, itt alhatsz! - mutatta be Shane Luke-nak az elkövetkező időkre szóló alvóhelyét.


Aztán mindenki ment a dolgára. Majdnem elfelejtettem leírni Luke-ot. Magas, szőkés barnás színű haj, kék szem, közepesen izmos testelkat... Ella naplójába természetesen nem néztem bele, mert annyi dolgom volt. Rendben ez így nem igaz, nem untam halálra magam de a naplót messzíről elkerültem. Aztán egyszer csak mindenki elaludt és csönd volt. Teljes csönd, mind a kilencen aludtunk.


2 megjegyzés: