2014. július 6., vasárnap

Ízelítő!

Ízelítőt hoztam a 9. részből!!! :D 


- Én ezt fogom felvenni. - mutatott egy sötétlila koktélruhára.

- Húú, nagyon szép! - elállt a szavam. Bárcsak nekem is lennének ilyen szép holmijaim. Felnevetett.


- Na nézzük neked mit találunk.- és ezzel elmélyült a szekrényébe. Én leültem az ágyára és figyeltem mit ügyködik. Időközönként felmutatott egy-egy ruhát. Pl.: volt egy teljesen fekete „dekoltázsmutogató” darab. Nincs bajom az adottságaimmal de ehhez nagyobbak kellenek... amilyenek Hayley-nek vannak. Volt ami szaggatott volt és szintén fekete. Aztán kihúzta a tökéletes hozzám illő darabot. Pezsgő sárga volt, a felseje egy kicsit „gyűrött” az alja meg csipkés. Annyira annyira szép!  

Megköszöntem Hayley-nek a ruhát és már mentem is volna a szerzeménnyel,de megfogta a karom.

- Nem gondolod, hogy elengedlek?! - értetlenül pislogtam rá ezért folytatta – Nincs cipőd nem tudod felvenni ezt a ruhát egyedül, nincs hozzá ékszered, és a hajadról ne is beszéljek! - dúrt bele a száraz töredezett hajamba. Teljesen igaza volt. - Na, gyere csajszi, vetkőzz le! - engedelmesen tettem a dolgom elfordultam és levettem a 3/4-es kávé színű egyszerű pólómat és a csőfarmeremet.

Kezembe nyomta a gyönyörűséget én belebújtam felülről, Hay felhúzta a cipzárt, és... Khmm... Mellbe egy kicsit elállt. Hayley felnevetett, fogta a hasát és röhögött. Én megszeppenve álltam ott.

- Bocsi! Elfelejtettem ezt. Ne félj megoldjuk! Nem nagy a különbség! Rendben akkor van még 2 óránk. Hát remélem beleférünk! - nem értettem én általában öt perc alatt kész szoktam lenni.
Először a ruhát tömtük ki. Aztán tökéletesen passzolt. Ő is felvette a ruháját, közben nagyon jót beszélgettünk meg röhögtünk. Nem éreztem magam egyedül, egy senkinek. Remek! Kipipálhatok egy kívánságot a bakancs listámon... Majd beállított a zuhany alá törölközőt tett a ruhámra és megmosta a hasam mindenféle balzsammal. Bele is ment a szemembe és eléggé csípett. Ezen megint röhögtünk majd amíg ő most a haját én szárítottam az enyémet, üvöltött a zene. Már nem csöpögött a hajamból a víz ezért raktunk bele kis csavarokat. Hayley a haját teljesen megszárította ő vasalni fogja, de felrakta kontyba és bekentük az arcunkat valami zöld krémmel. Kimentünk a fürdőből és kényelembe helyeztük magunkat.

Hirtelen jött a témaváltása.

- Neked tetszik innen az egyik srác? - értetlenül néztem rá. - Most mi van? Igazi csajos téma... - csakhogy tudtam ő nem olyan „igazi csajos” . De azért feleltem.

1 megjegyzés: