2014. december 22., hétfő

12. rész Upi...

Ahogy ígértem a másik kis rész! :DD




Szeptember 13.


     Kedves Amy!

Nem tudom mit is írhatnék. Természetesen nem mentem el Shane-hez. Egész nap csak vigyorgok mint valami elmebeteg... Kezd elegem lenni. Amikor meglátom őt akkor a szívem mintha ki akarna repülni arcon vágni Shane-t, hogy:
Hééé!! Itt vagyok! Szeretlek! Kérlek szeress! Ne törj össze mint valami porcelánt ami csak a bajt hozza rád...
Igen ezzel kell együtt élnem! Minden nap! Legszívesebben elmenekülmék olyankor mielőtt a szívem akcióba lendülne, mert most boldog vagyok! Jó így nekem. De elmenekülni nem tudok. Így hát a szívemet kell visszafognom, nehogy csináljon valami hülyeséget.
Az iskola 8-12-ig tart. Shane-ék szerencsére nem abban az osztályban vannak mint én. Csak Holly van aki ismerne. Egyedül ülök a padomban és csak nézek ki a fejemből, és rá gondolok. Hírtelen nem is érzem magam olyan egyedül mint amilyen a valóság.
Holly hozzám képest egy sztár, vannak barátai meg minden... De elhatároztam, hogy odamegyek Holly-hoz és megkérem, hogy legyen a padtársam. 1. lépés a beépüléshez. Sajnos nem jártam sikerrel kedvesen elutasított miszerint neki van padtársa. Így hát hazakullogtam, beéptem a házba, megéreztem az illatát. Nagyon finom illata van Shane-nek. Nem tudom mit használ nem szoktam azt szagolgatni. Ja és végképp nem raktam az ágyam alá a kin felejtett pulcsiját! Neeem! Ez nagyon nem jellemző rám. És nem szoktam azzal a nem nálam lévő pulcsival aludni esténként! Nem tényleg nem! Most miért nézel így rám? Ja, hogy neked nincs is szemed? Upi! Azt hiszem lebuktam... Oké, oké de csak kölcsön vettem! Vissza fogom neki adni, ha nem lesz már illata. És ez egy jó trükk, hogy bemenjek hozzá! Zseni vagyok! A tanárok viszon most nem mondanák ezt mert volt egy ismétlő teszt ami 2-es lett. Upi!

Ó és, hogy én azt ígértem, hogy ma bemegyek hozzá?! Tényleg?! Ígértem én ilyet?! Itt a 3. „upi” - m. Gratulálok Al! Még a cikis napomon sem volt ennyi „upi” pedig az aztán gáz volt! Ezt én mondtam? Kezdek szlengül beszélni! Hurrá! Na visszatérve... Emlékszel biztosan arra amikor felkerültem a netre, a táncikálásom miatt. Hát igen, elég népszerű. Késő van, mennem kéne aludni. A többiek persze bulizni mennek. Ahhj elegem van.

Mai arány: 3 upi – 1 hurrá. Csak így tovább...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése