2014. december 22., hétfő

11. rész Semmi

     Ma két kis résszel jövök. Én vagyok a világ legrosszabb bloggere. nincs szó mennyire sajnálom! :(
De boldog karácsonyt kívánok én és a kis "csapatom" ! ;)
                                     
                                          Jó olvasást és megbocsájtást nekem! :*



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Szeptember 12.


Kedves Amy!

Sok nap eltelt már. Szám szerint 11 napja nem írtam. Őszintén, nem tudtam mit írni. Nem történt semmi érdekes. Mi is történne az én életemben? Csak olvasgatok. Ja erről is jut eszembe már a Gyűrűk ura 2. részének a felénél tartok.
Elkezdődött az iskola is. Nem tudok koncentrálni, az a bizonyos vacsora óta. Nem tudom mi történik velem. Talán ezt hívják szerelemnek? De Shane fogta meg a kezem. Az meg lehetetlen, hogy ő viszont szeressen, hogy ne plátói legyen az érzelmem. Azóta nem történt semmi köztünk. . Szerintem csak fogadtak és elvesztette és ez a büntetése, hogy rám kell nyomulnia. Őszintén sajnálom a srácot...
Vagy az is lehet, hogy mindenkit elvesztettem aki szeret és csak arra vágyom megrögzötten, hogy valaki szeressen... Hogy fontos legyek valakinek. Nem tudom. De akármelyik is, ilyet még nem éreztem. Fura módon boldog vagyok. Akármelyik is táplálja érzéseimet egy próbát megér boldogságom elérése. Nem leszek nyomi többé! Ezek a gondolataimon felindulva benéztem Hayleyhez és beszélgetni kezdtünk. Majd témát váltottam arra ami igazán érdekelt.

- Hay! - Szóltam határozottan, lassan és jól érthetően. - Szükségem van a segítségedre... Multkor azt mondtad valamit meg fogok tudni. Emlékszel? Biztos emlékszel! A fiúkról beszéltünk. Most szeretném tudni! Nagyon fontos! - néztem rá végül.

- Ezzel az a gond, hogy nem magamra gondoltam az alatt aki elmondja.

- Akkor kire?- csodálkoztam.

- Nem mondhatom el! - sütötte le a szemét.

- Hay! Kérlek! Muszáj!

- De miért is szeretnéd tudni? -nézett rám újra.

- Mennem kell! Azért köszi, de itt nincs vége! - figyelmeztettem és mind a ketten felnevettünk.


Hayley-vel semmire nem mentem. De eldöntöttem, hogy holnap bemegyek Shane-hez és beszélek vele!

Holnap majd írok! Légy jó! És tartsd a szád! Haha... Bocsi próbálkozom vicces és jó fej lenni...

Nagyon izgulok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése