2015. január 1., csütörtök

15. rész Magyarázat

Hellóóóó mindenki! Boldog új évet! :D Ebben a részben Alice egy kicsit "sokkolva" van ezért olyan nyers . Ahogy tudjátok egy apokalipszist szeretnék bemutatni, ezért mostantól elkezdődik . :) Remélem nem fogtok benne csalódni. Szerettem volna az előző részekkel ábrázolni egy "gondtalan" lány érzéseit és gondolatait, de sajnos elkezdődik az "ember irtás" amitől nem csak ő változik meg hanem MINDEN... 

Jó szórakozást!! :) <3


15. rész Magyarázat



Január 1.


       Kedves Amy!

  Nem vesztem el még élek... még. Kezdjük az elején.
  Boldog új évet! Hurrá!... Nagyon hideg van, a hó is leesett. A karácsonyt sem méltattuk sokra...mivel itt a "világ vége"
Végre sikerült rávennem magam, hogy megpróbáljak normálisan folytatni az életem (ami lehetetlenség). Kiderült a videoból, hogy valamiféle szörnyeket szabadítanak ránk, mert túl sok az emberi élőlény és így kiselejtezik a gyengéket és azokat akik nem tudják megvédeni magukat... valami ilyesmi. Havonta 2 nap a legvészesebb állítólag addig élnek élelem nélkül ezek a valamik. Így először „megtakarítják” a utcákat. Mindannyian félünk, de Shane összetart minket. A fiúk edzeni is szoktak. Egyébként elkezdődött valamennyire az egymás ellen irányuló „harc”; még jobban kűzdünk az élelemért, hogy erősek legyünk, sokat üvöltözünk... feléledt bennünk a túlélési ösztön. Kivéve Shane-ben. Ő rendesen gondolkodik, ad az ételből ha elvették előlem... még most is, hogy valószínűleg meghalok, rá gondolok. Sőt még inkább. Látom milyen erős, testileg és lelkileg is. Kijelenthetem, hogy szeretem, szerelmes vagyok belé, imádom, kell nekem...
Van pár napunk és a mi városunkba is elszabadítanak egy pár szörnyet. Félek. Nem akarom hallani a sikolyokat, nem akarom látni a vért az utcán. Én fogok menni az „invázió” után először felderítésre. Te jó ég... Szédülök. Sosem gondoltam volna, hogy ilyesmi megtörténhet. Még mindig reménykedem benne, hogy csak álmodom... Egyszerűen nem lehet... Na tessék már remeg is a kezem, összeszorul a torkom.

Egyébként nem igazán társalogtam sem Luke-al sem Shane-el. De meg szeretném látogatni Luke-ot. Szeretnék vele beszélni...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése