2015. március 15., vasárnap

20.rész

20. rész Változás


Febr. 10.
 
   Új tervem van! Milyen csodás reggelem is van! Ez a terv már motoszkál egy ideje a tekervényes agyamban, de még a kivitelezés nem volt meg egészen máig.
   Persze olyan mintha Harry láthatatlanná tévő köpenyét viselném...
 NEM be kell fejeznem! Ezért hiszi azt, hogy egy életképtelen kis nyomorult birka vagyok! Ilyen hülyeségeket is csak én mondhatok. Meg kell változnom! Ezért is írok ma. Ez a nagy terv. Hol a tapsom? Jah sehol... Már megint kezdem

  Hogyan is lehetnék kemény, mint a többi csaj? Az elmúlt napokban azt figyeltem, hogyan viselkednek, öltöznek … meg minden

     1. Nem érdekli őket hogy néznek ki (kivéve Becca, de őt hagyjuk ki mert nem akarok olyan lenni mint ő).

     2. Meg kell keményednem, meg kell mutatnom, hogy én is érek valamit nem csak egy
nyamvadt kukac vagyok!

     3. ….... Na jó nem jutottam még túl messze a tervezéssel...


   De az jól jönne ha megváltoztatnám először az öltözködésem és a nevem. Nem szeretem ezt a béna nyávogós, puhány nevet.
   A ruháimat szétnyirbálom meg szerzek menőket. A nevem meg legyen... legközelebb kitalálom.
Figyelnem kéne még a beszédre is. Elég nehéz lenne beolvadni így.

   Sajnos elvesztettem a kapcsolataim öhm... az összes kapcsolatom, mert rossz lóra tettem... azaz Shant akartam megkapni ezért elhanyagoltam a cimboráimat... mivan? Ez nem is „menő”. Elhanyagoltam a haverjaimat. Így már jobb...

   Még a terveim közé tartozik, hogy megmutassam Shane-nek mennyire szexi és ellenállhatatlan vagyok valójában. Igen jól hangzik! Lássunk neki. Na csá! Ez annyira eröltetetten hangzik...

***

    Szétnyirbáltam minden hordható rongyomat. Sőt még vásárolni is voltam... És nem zavart, hogy csórtam a tulajtól. Ki nem sz*rja le? Sok laza cuccot loptam; szakadt csőgatya, ingek, tapadós trikókat, motoros csizmát és bőr dzsekit... jah meg push-up melltartókat. Meg vettem a csicska hajamnak festékeket. Feketét és bele világos sz*r színűt a melírnak. Mikor hazaértem a sok szeméttel eléggé meglepődött mindenki, mert tudták, hogy én mind ez ellen vagyok és eléggé (elnézést, kib*szottul) kifordultam magamból.

     Még ma meg is történt a teljes átalakulás; felvettem a göncöket amiket ma szereztem ( az egyik sötét szakadt csőgatyát, egy push-up-ot arra egy extratapadós trikót az egyik ingemet meg persze a bakancsomat és befestettem a hajam ami épp most szárd ezért van időm. De ahogy elnézem a roh*dt órámat pár perc és kész vagyok. Aztán megyek a nyomikkal ahova mennek. Magasról lesz*rom, hogy nem tetszik majd nekik, ez van kössenek belém... csak próbálják meg. Összességében irtó szexi lett az új kinézetem kurv* jól állnak az új ruhák és ahogy nézem az új hajszínem is. Biztos nem tudnék ellenállni magamnak. Arra utazom, hogy megdöntsem Shane-t. Reménytelen szerelem... Pff.     Ki kell élvezni az életet nem? Igazam van, nem?! Persze, hogy igazam van... Remélem durván berugunk ma. Ez lesz az első. Hogy bírtam eddig? Csicska... Legszívesebben leköpném a régi énemet, hogy ennyire kib*szott nyomorék volt. De most már minden más.

        Mentem csá! : Allyson


5 megjegyzés:

  1. Kérem vissza a regi Allyson- t!!! :(
    Remelem rajon h ez hülyeség...
    Pussz: Betti

    VálaszTörlés
  2. De azert osszejohetne Shane - el... :D

    VálaszTörlés
  3. Nyugiii! :D A kovi resz is naon jó lesz! :D

    VálaszTörlés
  4. Jujjjj de jó! Kövit MOST! Donald hallod? :D *.~

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés