2015. március 23., hétfő

Előzetes!!!!! :D

Sziasztok! Előrébb hoztam az e heti részt mert hétvégén nem fogok ráérni.
 Ééééééés hoztam egy előzetes... a nagyon távoli jövőőőőbőőőől. Tényleg nagyon messze van... :P 
Remélem azért élvezni fogjátok ezt a homályba burkolt kis részt :D ;) 
Pusziiiii <3   U.I. : pont most írtam, friss ropogós. 


   Kedves Amy!

  Reggel szomorú hangulatban tértem magamhoz. Ma nem boldogan, tele szeretettel ébredtem. A mai nap más volt. Persze a szokásos rothadt bűz állt a szobában, de nem ez volt a probléma. Nem töltött el boldogsággal, hogy egy fiú aki szeret átölel az, akit én is szeretek. Vagy nem? Mindenesetre mikor felébredt csókolóztunk. De ez sem volt olyan mint szokott. Igen egy kicsit kialudt a tűz kettőnk között egy ideje de azt hittem ez normális.

- Valami baj van Al? - simította meg az arcom és olyan kétségbeesett, aggódó arcot vágott amire Shane sosem lesz képes. Mert ő nem tud igazán szeretni. Ez a gondolat megnyugtatott és még bírtam egy kicsit. Pontosabban estéig...


- Semmi baj. - mosolyodtam el és visszacsókoltam.

8 megjegyzés:

  1. Na neeee..
    Nem Shane-el jon össze?!
    Hat ez milyen dolog?
    Ugye az nem igaz h Shane nem tud szeretni? :(
    Es még mindig: Koviit! :)))

    VálaszTörlés
  2. Hali! :)
    Mikor lesz kövi?
    Tobb mint egy hete nem volt új rész... :'(

    VálaszTörlés
  3. Szia! nagyon-nagyon sajnálom ezt az óóriási késést remélem majd meg tudsz bocsájtani! :(

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Bizti a ballagás és a sok hercehurca miatt 😢😰na hajrá Rebim ❤❤❤

      Törlés
  5. Tisztelettel jelentem, hogy kint található az új rész... ^^ <3

    VálaszTörlés