2015. március 18., szerda

21. rész

 Mindenféle


Február 16.

   Kedves Amy!

   Sokszor újraolvastam a legutolsó bejegyzésemet újra, és arra döbbentem rá, hogy bármennyire is nem én vagyok (ami jelen esetben a cél) nem tetszett. Szóval a naplómban szeretném megőrizni a régi önmagamat de a skacoknak meg az új énem adom. Na szóval:
   A buli jól sikerült, elengedtem magam, klassz volt. Először szinte fel sem ismertek a többiek ami nevetséges volt. Ahogy Shane rám nézett és ez a meglepett bociszem... szinte leesett az álla. Nem foglalkoztam különösebben vele, úgy gondoltam most bevegyülök és ne érezze annyira, hogy nélküle nem birok élni. Jó volt ezt látni.
   Az a sok festék... Szuperül néztem ki de, nem mertem megvakarni az orrom pedig nagyon viszketett. A ruhától meg egy idő után kezdtem szédülni az oxigénhiánytól. De megérte! Most már legalább rám nézett és emberszámba vett. Hurrá. Néha összeakadt a tekintetünk és csak úgy bámultunk egymás szemébe. Elmerültünk és elfeledkeztünk mindenről. Bevált a terv! Ja és az új nevem Allyson, ha az aláírásból nem volt egyértelmű. Berúgtam ami elég sz*r volt. Nem is értem mi a jó benne. Nem emlékszem igazán csak mintha este Luke rakott volna az ágyamba. Zavaros. Az egész... Tudom mi gondolsz most. Hogy lehet az apokalipszis közepén bulizni menni? Én sem értem nyugi!
   Egyébként pár nap és lecsap a következő... következő... balhé. Mindegy úgyis tudod mire gondolok. Jönnek a szörnyek meg minden... tudod.

   Ami még újdonság, és érdemes megemlíteni, hogy tegnap Shane talált egy régi barátját akit „befogadtunk”. A neve Liam, a többiek csak Lindának hívják. Érdekes srác, de jó fej szerintem vele is összehaverkodom.

  Hááát most már megyek. Szia!



3 megjegyzés:

  1. Hali! :)
    Ez szerintem most egy kicsit rövid lett... :'(
    Hosszabb részt követelek! ;)
    Pussz: Betti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is ;) de ma szeretném hozni a kövit! :D

      Törlés
    2. Igen, szerintem is ;) de ma szeretném hozni a kövit! :D

      Törlés